söndag 21 augusti 2011

Derby igen!

Det här är en stor dag. Eller inte jättestor. Men det är en dag med stora möjligheter! Om 3,5 timme står 22 personer startklara på Hamres fina (läs: odugliga?!) matta. Derby står på programmet!

Denna gång ska jag inte sticka ut hakan och säga hur bra vi kommer vara (som under försäsongen..). Vi är lite av underdogs i matchen. Skiljebo har gått bra på sistone, vilket betyder att dom fortfarande hakar på i toppskiktet (till skillnad från vissa andra..). Jag håller allt inom mej, nu, innan matchstart. Vi får se vad det står på resultattavlan klockan 19 ikväll (dock är jag ganska säker på mitt lag och mej själv för tillfället. Kanske säger en del?)

Men till alla medverkande, ett stort lycka till! Hoppas närvarande publik får en upplevelse att minnas.

Nu fokuserar jag upp hjärnan med lite underbar lasagne och lite "The Wire". Fan va kul vi ska ha! Vi ses och hörs om några timmar då.

Piiiiiizzzzz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar