onsdag 8 juni 2011

Biljettpriser

80 pix för att muttra på en träläktare stor som en nål i en höstack (då snackar vi plan i symbios med höstack). Men åskådarläktaren (käften, finns väl inte så många andra läktare liksom..) kan ju byggas ut först när den blivit halvfullt sutten iallafall. Så antingen måste vi börja vinna varenda match (problemet är att om vi gör det skulle det inte bli nån skillnad ändå!), eller så måste helt enkelt biljettpriserna sänkas. För det första är det väl fan så mkt roligare om det kommer lite extra folk. För det andra tjänar vi ju ändå ingenting, eftersom alla (och då menar jag alla) i publiken har antingen säsongskort, får låna säsongskort eller kommer in via spelarlistan. Annars går ingen! Det är för dyrt för den här divisionen. Bra försök, men VIK Fotboll. Gör om, gör rätt! Sänk priserna till hälften. Klart att folk kan slänga upp 40 riksdaler på vilket skit som helst.. Jag säger inte att vi är dåliga, för det är vi absolut inte. Tycker bara att klubben kan försöka tänka lite! Trodde det fanns fler än en annan som hade något litet bakom pannbenet!! Winwin-situation.

Att VSK tar dryga 140 juveler (lägger inte dom pengarna, så rätta mej om jag har fel!) för att sitta och huttra på deras plastsäten (ganska sköna förövrigt) är ju en skam. Huttra kanske är fel ordval nu under Medelhavssommaren, menmen... Hälften, och man hade det dubbla publiksnittet (för dom som är dåliga på matte, går man jämt upp i såna fall). Men nu bestämmer ju inte jag tyvärr! Att inte vi Vikare får gå in gratis som samarbetsklubb är ju en annan liten katastrof (nu är jag jävligt snäll, för liten borde inte ha funnits med.. Wålla, överstruket!). Skärpning Grönvitt! Måste vi hålla på och låna andras säsongskort?! För inte fan tänker jag betala! Tänk på det.

För övrigt är Coldplays nya singel alldeles, alldeles underbaaaaar!!! Här har ni ett smakprov (okejdå, hela skiten). Lyssna och njut. Kunglig, Gudomlig, Rysningar, Övermäktig (nu älskar ju jag Coldplay lika mycket som jag älskar Zlatan..). Natti!!


Snälla lyssna igen. Den är mkt bättre andra gången!

2 kommentarer:

  1. Väl skrivet i detta inlägg då Man märker direkt att de är snålOwe som talar.. Men han har inte mer än rätt om Allt han skriver.. Putte hälsa Owe att han borde besöka VIK kansli! :))
    Mvh kuljohnny!

    SvaraRadera
  2. Haha, klart att det va Owe som tog över lite granna i detta inlägg! Angenämt att du håller med :) skoj!

    SvaraRadera