onsdag 22 juni 2011

Rotebro-bloggarmotstånd imorgon

Som vanligt ligger VSK för tillfället under, mot Assyriska. Så tur i oturen att man somna som en stock när man kom hem från träningen (egentligen bara tur..). Dom grönvita går inte på räls direkt. Eller så är det så pass det är! Får flashbacks från filmen "Unstoppable" (okej, jag har inte sett den heller... Fan), där ett tåg, långt som min arm i jämförelse med en myra, far genom en stad i skyhög hastighet utan att någon levande (begravd) kan stoppa det. Så pass bra gick det ju ändå för Grönvitt förra året, med Div 1 Norra-vinst som succéavslutning. Nu, däremot, har man upptäckt att ingenting går att stoppa, vilket kommer förgöra allt och inget (även sej självt...). Aja, you get it!

Imorgon väntar Rotebro med sista matchen innan halvtidsvilan av säsongen. Dom ska ha en Camp Nou-matta har jag hört. Nåt annat jag har hört (tack Jimbo!), är att även ett par Rotebro-nissar filurar om kvällarna på vad som ska skrivas härnäst. Ännu en bloggkonkurrent tillgodo! Jätteskoj! Läs i Rotanbloggen här!

Enligt deras två jättar (ja, dom har ju trots allt haft över 80 000 besökare... Men min snillehjärna (?) räknar snabbt ut att vi gulsvartingar ändå slår dom med hästlängder, tusenlappen mer per månad! Har ju inte fyllt 4 månader än.. Tihi!) vet dom hur vi spelar och vet vad dom ska göra för att stoppa oss. Ojoj, dom har då rakt inte mött årets VIK Fotboll. Det hör jag det!

Har fått lite skrivkramp (egentligen ska jag bara upp tidigt imorgon..), så vi drar ett streck där. Så återkommer jag efter matchen imorgon! In och läs deras fjantiga blogg nu.

Peace out!

1 kommentar: