tisdag 21 juni 2011

...

Orkar inte skriva nåt om fotbollen överhuvudtaget! (okej, ytterst liiite..). Som alla vet slutade derbyt ett-ett. Enligt mej hade vi det mesta av spelet och borde ha stängt matchen (Menhal och jag har varsitt ganska superläge, men icke..) innan Allan Kosik i Skiljebo knoppar in kvitteringen i sista minuten innan halvtid. Vi äger mycket av resterande minuter till slutsignalen ljuder. Trots det får SSK ett par farliga chanser i slutminuterna. Som sagt, nog om fotboll. Snart är det uppehåll, där hjärna och kropp får vila sej en del. För att sen komma tillbaka större, bättre, starkare, kungligare än någonsin tidigare och visa alla kritiker att vi ska va med i toppen och leka. Men först bortamatch mot Rotebro på en erkänt strålande matta, på torsdag.

För dom som ändå bryr sej om fotbollen (trots att jag försöker hindra er..), kan läsa vidare på lagpolar-Menhals blogg här. Där beskriver han ganska bra hur det känns för tillfället. Tänk om man kunde ta ett piller för allt ont i världen, fan va lätt det skulle vara! (Uppfinnar-Patte fortsätter spåna). För er som fortfarande har åsikter och víll veta mer om derbyt. Läs VLT här (inte för att det står nåt... Men ni kan ju spana på bilderna iaf, du som klagade om för lite bilder!!)

Har faktiskt inte mkt mer att komma med idag. Kan ju berätta att det har kommit in en del sommarjobbare på jobbet (vilket klatchar upp stämningen rejält!). Skadar ju inte att det är lite unga tjejer heller (bland alla pangschisar..). Annars levererar morgongympan som vanligt kl. 10.00 varje dag! Dagarnas höjdpunkt på Enics. Höjdpunkt nummer två måste nog va lunchen, tre troligtvis nån av fikarasterna. Kul dag, high five!

För övrigt börjar alltså fotbollssemestern på torsdag. Dock väntar riktiga semestern fram till efter nästa vecka. Ska bli så otroligt, hänsynslöst, jävla, förbaskat skööönt!! (snart är den över också, jag vet...).

Nu letar jag febrilt efter nån att åka och se Coldplay i Göteborg med. Men varenda jävel ska tamefan iväg nånstans eller måste jobba.. Några andra har andra åsikter, där alkohol prioriteras... Jag vill ju bara se mitt favorite-band spela, det är allt jag begär! Ska leta vidare...


Men nu saknar sängen mej.. Måste ju bättra på sömnen. Så natti! Sov snuttigt allihopa, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar