fredag 20 maj 2011

Äkta hemmapremiär ikväll

Första hemmamatchen på (riktiga) hemmaarenan (okejdå alla språkmissbrukare, hemma-bergochdalbanan med mysiga stämningen.. Känns som att gräset behöver några veckor att återhämta sej efter vinterns ide..). Men det ska väl inte hindra oss från att råffa åt oss tre poäng. Med tanke på hur lätt vi greppar med oss pinnar på bortaplan, så måste väl dom flesta va något sugna på att visa hemmapubliken sitt rätta jag. Iallafall känner jag så! Idag är det fanimej ketchupeffekten jag vill se. Skulle vara så fantastisk skönt om det bara lossnade helt och vi bara öste på. Menar att det kan va skönt för nerverna (då tänker jag även på er åskådare, som förhoppningsvis inte är svikare..) att dundra in ett par bollar.

Men nu behöver jag sova en halvtimme eller två! Se på fan om man skulle försova sej nu alltså... Men jag gör som vanligt, ställer 7 alarm på mobilen med fem minuters mellanrum plus att jag ställer nattduksbordsalarmet!! Men jag brukar lyckas ändå, det är fan inte klokt.. Önska mej lycka till! (Om ni inte ser mej på banan vet ni varför...).

För dom som är intresserade av matchen ikväll, kan ni gå in här. Där kan ni se Sand jubla som aldrig förr, och mej själv säga några väl valda och kloka! (eller?!...)

Vill passa på och be om ursäkt om nån tagit illa vid sej (finns väl inte så stor chans att just nån av dom skulle läsa detta, menmen). Jag menar så klart inte något ont om dom som råkar vara handikappade. Jag ber om ursäkt om det tolkades så i artikeln! Man måste tänka efter vad som sägs, Patrik! Va dåligt ordval och kasst sagt... Ville uttrycka hur slut man va efter vissa träningar, men det gick bara åt fanders... Suck! Ingen människa är ens slut (förutom alla vikare, som är helt finito i skallen.. But I love it!)

Nattinatti (eller eftis-eftis kanske man ska säga..) Jaja, Hejdå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar