tisdag 3 maj 2011

Ny ägare!

Tjenixen alla fotbollsälskare! Hoppas ni mår bra och kisar på Champions League för fullt. Vet att Barca kammar hem det där, så jag behöver inte kika.. Det är alltså jag som är Görans efterträdare (egentligen upphovsman, författare, designer, ägare, sekreterare (man får fan agera åt sej själv här..), assistent, troublemaker, ta-all-skit) här på den upphaussade bloggjäveln. Så här ser jag ut (för dom som inte vet. Kan inte vara många dock...):


(Ett MQ-cv lirkar man upp lite läckert sådär. Tyvärr blev det ju inget av det, men vafan... Fick ju äran att bli superduperheltidsbloggare istället!!!)

Alltså: Patrik "Putte" "Ove" "Brösa" "Ovsther" "Patte" "Steffen" (Alla barn får hålla för ögonen.. som en skräckis. Tur att jag förbereder iallafall!) "Fitt-Ove" "Bröstlund" "Pattsson" "Röva" "Saltspray" Östlund. Det är jag som är Görans nya efterträdare, så jag ska försöka fullfölja han pådriftighet här på bloggen (föklaring tll namnen kan komma om ni har tur..)

Vi alla kommer naturligtvis sakna Göran för den goda person han en gång var. Men jag var tvungen att fixa en MJ (eller numera Bin Laden..) åt honom. Illuminati va på mej, och sa att detta funkar ju inte längre. Han måste bort. Så då fick hans scitzofrena andra-personlighet ta över. Göran, du va verkligen kung! Hoppas du lever lyckligt i alla dina dagar. I love you man <3 Rest in Peace Göran (10/4 2011 - 3/5 2011).

Sluta nu Putte, föfaaan! Jag lever ju kvar här. Måste få berätta lite grejer innan Illuminati hämtar upp mej vid 12-slaget. Här har ni länken till vlts artikel (där idiot-Patte kommer ut ur garderoben):

http://vlt.se/sport/fotboll/1.1190710-han-ar-vik-bloggaren

Hade varit fan så mycket roligare om han hade hållit på det ett tag till. Spänningen förvinner ju omedelbums nu. Men va gör man inte för samhället, slit och släp! Vill bara berätta att Kalle "KJ" Ljungberg hela tiden har vetat om bloggägaren (han har nästintill varit den enda, förutom la familia då). Jag vill tacka KJ för det underbara stödet som jag har fått. Som jag har kunnat ventilera med honom, vilken Gud (Jaaa, äntligen kom jag på det! Jag vet vem Gud är, har sett honom. Ser honom varje dag. Det är ju du KJ! I believe in God...).

Vill också tacka Kalle för påhittet av namnet Göran!
Från Kalle på sms: "Jag har kommit på det, Göran".
Svar: "Varför det?"
Kalle: "Jaa, mål-Görarn"

Att inte Kevin Johansson från VLT-Sporten lyckades få med detta är ett fenomen utöver det vanliga. Men tack VLT, ni stiger ändå sakta men säkert på min tyckaom-lista. Du med Kevin!!

Sen vill jag förtydliga att jag (Göran) står för allt jag har sagt (skrivit?!). Jag vill inte be om ursäkt till nån.. Däremot överdriver jag verkligen allt och alla, så jag hoppas som sagt att ni förstår ironin i bloggen. Jag kommer sakna alla trevliga människor här på sidan, men jag hoppas vi ses igen! Nu ska jag leva på mina nyintjänade pengar, åka till Maldiverna, gifta mej med sju fruar och ha det gött! (justfan, fick jag ju inte säga.. :/ .. första smileygubben i bloggen, kors i taket! .. ni ska ju tro att jag är död...).

Nu gjorde Barca mål (vad va det jag sa?!?!). Ska nog starta en www.menhal.se - blogg, där jag kan beta som bara attan.. Lycka till Matz.

Jag tackar för mej, än en gång. Och lämnar över skutan till unge herr Patte Bröstlund. Good luck to you then!

Tack och hej, puss på dej!

//Göran

Det finns inte så mycket mer att säga om det där. Tack Göran för din tid på slottet. Nu är det dags att dra över och moffa i sej några hamburgare hos min käre granne Jimmy-boy. Hoppas dom är färdig-schteeekta när jag glider över (alldeles för sent att äta nu, men vad gör man inte för bloggen!). Jag får väl köra en OP i senare inlägg (betyder att jag berättar lite fakta om mej själv på ett försökavararolig-sätt...)

Här börjar en ny era! Hoppas ni hänger med på tåget, det gör iallafall jag.. Höööörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar