tisdag 24 maj 2011

Födelsedagspöjk!

Under hela föregående dag hade Gulsvart inifrån och dess ägare en enda pjåkig uppgift, vilken va att gratulera det födelsedagsbarn (perspektiv mannen, beror på hur man resonerar..) klubben inte ens kunde ge ett officiellt grattis (eller ens löneförhöjning för den delen..) dagen till ära. Bloggfilsof Patte "Brösa", vad händer?! Säger som Dennis (eller Gabbe kanske..): Mission accomplished!! *shå* (jaja, internt.. Ingen som fattar ändå, sorry).

Jag misslyckades iallafall hårt igår (försöker göra ett tappert försök att dra ihop nån skit innan jag måste cykla på träning.. Om 5 min, ménmén. Vad gör man inte, säg?!). Upprätthållningen är omöjlig, men bättre late then nothing (svengelska är mitt favoritspråk!).

Hur som helst missade jag inte hans födelsedag helt. Legenden fick trots allt ett sms i stil med:

"Mittbacken ala David Beckham. Då snackar vi mkt tatueringar å lite fot! Har ju inte känt dej hela livet. Men så pass länge att jag vet att det finns en gullig, go å mysig Jonas bakom den där stenhårt asfalterade fasaden. Vem är det inte som sätter på Backstreet Boys efter varje träning, liksom. Eller ger mej jordens fetaste kramar!" Sen att jag förväntar mej en bigtjock tårta och hoppas att han har en bra dag, typ.

För dom jerken som inte listat ut det, handlar det om Jonas Sandhagen. Grattis på 20-årsdagen (man försöker bara rätta upp sina misstag...)

4 kommentarer:

  1. jag är rörd att få ett helt inlägg på västerås(världens?) populäraste blogg.det gav mig energi att laga kvällsmat.men fyller jag verkligen 20 år?trodde mitt skägg-sparande skulle få mig att se lite äldre ut.typ som 25...

    SvaraRadera
  2. det är 20 om du önskar/vill se ut som 25..

    SvaraRadera
  3. Patrick, du har håriga armar /Arnold schwartzeneger

    SvaraRadera
  4. Kul att höra Jonas! Och tack så mycket. Vill passa på och tacka för igår också, bra ihopdrag :)

    Olivia genom Arnold: Folk kan tycka jag har lite ludna armar, vilket jag inte håller med om. I värsta fall är det väl bara sexigt!

    //Patrik (Ja, jag stavar inte med C.. Hallå?!)

    SvaraRadera