måndag 2 maj 2011

Röstningen avslutad

Nu har undersökningen som handlade om vem fan Göran är egentligen, äntligen avslutats. 138 personer röstade (kul att nån bryr sej om mej!) utan speciellt stor spridning på valen. Tre personer har röstats fram som jättekandidater till priset: Jonas Sandhagen (31 röster, 22%), Patrik Östlund (28, 20%) och Calle Klinton (25, 18%). Resten blev rent utav utraderade/mobbade/bortförda av svenska folket (endast 40% kvar att dela på elva pers..)

Som jag lovade när jag drog igång skiten, måste jag ju nu berätta att det är jag som är bloggaren. För vi kom ju överens om att, om ni gissar rätt ska jag hoppa ur garderoben (inte att jag är bög.. va är det för tankar?!). Jag vill tacka för den tiden jag har fått skriva till er här på den gulsvarta bloggen. Hoppas ni har gillat va ni har sett (eller som Törna hade sagt: "Jag ser väl vad jag ser!".. betoning på ser) och fått er ett och annat gått skratt. Jag tycker det hittills har varit en underbar tid att få skriva av sej (få ut aggressionerna på rätt sätt, om man säger). Jag hoppas ni även kommer fortsätta följa bloggen efter min utvikning! Jag ser det som en stor ära att få lämna över taktpinnen till någon annan. Göran orkar inte mer.. Frågan är nu: Är Görantheman, Sandhagens andra hälft?!

Svaret är, citerat från Göran: "Hur fan kunde ni tro att det va Sand?!?!". Där trodde ni att ni hade mej på en liten fiskekrok, men icke.. Ni kan numera plocka bort fastighetsmästare Sand från bloggsoppan. Trodde ni ex-bloggaren skulle vilja göra comeback i branschen. Till Sand hälsar jag: Hoppas du inte har känt dej nergrävd och illa behandlad av alla som har kallat dej Göran! Tycker du visade ganska tydligt att det inte va du, genom att temperera upp i kokpunkt direkt du hörde dej själv nämnas i samband med Göran. Sorry man, men va gör man inte för lite spänning?! Tack för din medverkan..

Kandidater till segern har vi nu kvar fyra fantastiska mannar: Patrik Östlund, Calle Klinton (båda dessa ses av er som storfavoriter till att ta hem den åtrovärda titeln), Peter Fredén och Kalle Ljungberg.

Jag känner att man börjar känna en liten smakupplevelse av Görans utvikning (nja, han ska väl kanske inte göra en Tronét..). Men tiden lär visa vem den skyldige kan vara!

Ps. Konstigt att Menhal la ut resultat av exakt alla matcher som jag la ut... Kan ju vara så att det va dom enda Västeråsmatcherna som spelades i helgen (alltså en slump), men Matz: Come on ffs! Sen när började du skriva om resultat i matcher du inte spelat på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar